18 Kasım 2010 Perşembe

Doğum anı


"now get the hell down in the cellar. you can be the boss down there, but i'm boss up here! "

phileas fogg: jules verne evreninde yaşayan, bir iddia sonucu kısa sürede dünyayı gezen kurgusal karakter.
night of the living dead: george a. romero'nun '68 tarihli zombi filmi. mikroskobik bütçeli ve kült.
big brother: almanya'da yayınlanan ünlü bi reality şov/ george orwell'ın herkesi izlediğini varsaydığı devasa kişilik.

jules verne'in korkutucu beyninden çıkan phileas fogg'la hiçbir benzer yanım yok. galiba kendisiyle belli bir ortak yanımız yok. fakat benim gördüğüm kadarıyla fogg, içine kapanık ve iddiacı bir kişilik. evet benziyoruz. ben kendime çok benzetiyorum onu. umuyorum jules verne bi yerlerden okuyordur bu yazdıklarımı. ya da okumuyordur lan, işi gücü yok mu adamın.

neyse işte, benim de işim gücüm yoktu, internette gezerken aklıma blog yazmak geldi. amacım bi işimin gücümün olmasıydı. uğraştım ve açtım. adamın teki phileas fogg'u almış, ben de phileas foggg diye aldım. napalım.

bu blogun belli bi amacı yok. sadece kendini büyük birader zanneden bi yazarın egosuna hizmet ediyorsunuz. devam edin. okuyun. belki kendinizden bir şeyler bulursunuz. ya da dur lan, klişe havayı yıkmak adına söyliyim, sadece kendi kendime yazıcam. siz de bunları okuyacaksınız. evet ben big brother'ım. bu blogu okuduğunuza göre ben onun tam karşılığıyım.

yeterince sıkıcı bi üslup tutturduysak başlayalım. her telden yazacağız ve konuya göre üslupla oynayacağız.

tam istediğim gibi bir giriş oldu. merhaba dünya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder